Detecció de necessitats de formació per millorar la col·laboració en projectes de salut: per a metges en àrees no mèdiques i per a no metges d’àrees més mèdiques.
Grup de treball
Iolanda Jordan
Pediatra intensivista HSJD, membre Junta CoMB.
Anna Ripoll
Presidenta de l’associació Bioinformatics Barcelona (BiB)
Esther Riambau
Bioquímica. Cofundadora i membre del Consell d'Administració de Gate2Brain i cofundadora i CEO d'Oniria Therapeutics
Membres
AGUIRRE FDEZ. DE ARROYABE, JOSE MARÍA
ALVAREZ PINTO, ZAIDA
ALVAREZ VILA, ARNAU
ARAÚJO RIVERO, FRANCISCO
ARENAS MORENO, ALEX
BURON PUST, ANDREA
CANALS RIERA, XAVIER
CASAROLI MARANO, RICARDO PEDRO
CUFI GONZALEZ, SILVIA
GAVARA, NÚRIA
GRATACOS GRATACOS, RICARD
JORDAN GARCIA, IOLANDA
LÓPEZ-CONTRERAS CONZÁLEZ, JOAQUIN
MALLOL PARERA, ROGER
MEDARDE BARRAGÁN, ELENA
MITJANS GARCÉS, ANNA
MOLÉS MOLINER, ELOÍSA
MONILL, NÚRIA
MONTSERRAT PULIDO, NURIA
MUÑOZ MUÑOZ, ROSA BLANCA
NÚÑEZ GARCÍA, BERNARDO
PEREZ BELTRAN, MERITXELL
PIQUÉ-BUISAN PIQUÉ-BUISAN, JOEL
PRATS SOLER, CLARA
PUIG MIQUEL, TERESA
PUJOL PINA, ROSA
QUILEZ FERRER, PILAR
RIAMBAU GASCÓ, ESTHER
RIPOLL ARACIL, ANA
RUBIO MATURANA, CARLES
RUIZ MARTIN, M CARMEN
SIRGO RODRÍGUEZ, GONZALO
VALDIVIESO ALMEIDA, LORENA
VILALLONGA PUY, RAMON
Objectius
Detecció de necessitats de formació dels adherits al GIPS: visió global de veure patrons, identificar on falta coneixement.
Aquesta detecció es pot fer a través de l’organització de jornades divulgatives de temes d’interès.
Formació bidireccional: per a metges en àrees no mèdiques i per a no metges d’àrees més mèdiques.
S’aniran definint àmbits de coneixement: materials, 3D...
Promoure formació en les àrees identificades: el GIPS no es preveu com una entitat de formació però sí promotora (els professionals adherits especialistes en determinades àrees d’interès poden ser formadors).
Valorar la necessitat de promoure la creació d’una metodologia d’acreditació de la formació, tenint en compte l’experiència del Servei d’Acreditació de la Formació Mèdica Continuada. Aquest sistema oferiria un segell de qualitat de la formació per als professionals vinculats amb la salut i també un reconeixement amb sistema de crèdits per la carrera professional d’aquests.